خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

قراردادهای اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی استان فسخ می‌شود/ واگذاری اراضی آزاد شده به سرمایه‌گذاران واقعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۵۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: قراردادهای اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی استان فسخ می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در چهارمین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جاری با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و طرف های قرارداد برگزار می شود، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی بلاتکلیف مانده و از سوی سرمایه گذار به صورت راکد رها می شود، تعیین تکلیف شده و اراضی آزاد شده به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

وی تصریح کرد: در صورت عدم آزاد سازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود و شهرک های صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان خواهد شد.

اهلی ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری چهارمین جلسه هیات حل اختلاف در سال 1400 بودیم که در این جلسه تعداد 45 قرارداد راکد مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قراردادها و یا فسخ برخی دیگر از سوی داور شد. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از صاحبان قراردادهای راکد دعوت کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل طرح صنعتی خود اقدام کرده و یا در صورتی که قادر به اجرای طرح خود نیستند نسبت به فسخ قرارداد اقدام کنند، در غیر اینصورت قراردادهای راکد با حکم قضایی خلع ید شده و فسخ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز