خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۲۵ پایگاه و تیم عملیاتی هلال احمر قزوین در ایام تعطیلات

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۳۰

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در تعطیلات عید سعید فطر نیروهای هلال احمر با ۲۵ تیم عملیاتی و پایگاه در آماده باش کامل قرار دارند.

حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به فعالیت‌های هلال احمر استان در تعطیلات عید فطر گفت: در این ایام ۱۶ پایگاه ثابت جاده‌ای و ۵ تیم عملیاتی هلال احمر در آماده باش بوده و تجهیزات اضافی نیز به کار گیری شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: البته در کنار آمادگی برای حوادث جاده‌ای، برای سایر حوادث هم آمادگی وجود دارد و در همین راستا پس از سه روز جست‌وجو سه فود مفقود شده در ارتفاعات طالقان با همکاری هلال احمر آبیک پیدا شد.

وی عنوان کرد: در شب گذشته هم در یک عملیات امداد و نجات جاده‌ای در آبیک با همکاری سایر نیروهای خدمات رسان، شش مصدوم حادثه نجات پیدا کردند.

این مسئول ادامه داد: در این چند روز حدود چهار عملیات توسط امدادگران هلال احمر انجام شده است، در حوادث جاده‌ای، اطلاع رسانی زیر ۳۰ ثانیه ضرورت دارد و این امر سرعت حضور عوامل امدادی را کاهش داده و در نتیجه آن می‌توان ۵۰ درصد فوتی‌ها را هم کاهش داد.

هاشمی تاکید کرد: همچنین لازم است در صورت بروز حوادث، خودروها یک لاین اضطراری را برای خودروهای امدادی باز کنند تا به موقع در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز