خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر استان خبر داد:

استقرار تیم های واکنش سریع هلال احمر در مناطق تفرجگاهی قزوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۱۶

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین از آماده باش و استقرار نیروهای عملیاتی در نقاط پر خطر استان خبر داد و گفت: همزمان با روز طبیعت تیم های واکنش سریع هلال احمر استان برای امدادرسانی به موقع به شهروندان در مناطق تفرجگاهی و کوهستانی مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت اله هاشمی با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز طبیعت  ۲۳ پایگاه امداد و نجات با ۱۰۰ نفر نیروی عملیاتی از نجاتگران در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان در روز طبیعت، صعود به ارتفاعات و تپه ها اطراف شهرهای محل سکونت دارند و برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی هماهنگی هایی صورت گرفت تا نیروهای عملیاتی برای امدادرسانی حوادث احتمالی در نقاط مختلف استان مستقر باشند.  

هاشمی با اشاره به استقرار تیم های واکنش سریع در منطقه کوهستانی فدک(باراجین) اظهار داشت  پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و بین شهری جمعیت هلال احمر استان به منظور امدادرسانی به حوادث ترافیکی و حوادث جاده‌ای فعال هستند و جانمایی محل استقرار تیم های واکنش سریع برادران و خواهران در محدوده بوستان ها، تفرجگاهها و مناطق کوهستاتی است.  

به گفته وی در صورت وقوع حادثه احتمالی هموطنان علاوه بر تماس با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان می توانند حوادث جاده ای و کوهستانی را به پایگاههای جاده ای  مستقر در محورهای مواصلاتی استان اطلاع دهند.  

این مسئول با تاکید بر لزوم رعایت ایمنی در روز طبیعت افزود:‌ از تمامی مردم عزیز و فهیم در خواست می‌کنیم که برای سپری کردن روزهای پایانی تعطیلات نوروز و همچنین روز طبیعت خونسردی خود را حفظ کرده با آرامش کامل در مسیرهای ارتباطی و جاده های درون شهری رانندگی کرده و در صورت بروز حادثه با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات  ندای امداد شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.  

وی تصریح کرد: از تمامی مردم درخواست می‌شود در روز طبیعت، با رعایت اصول ایمنی، روزی شاد و مفرح برای خود و خانواده‌شان رقم زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز