خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار تنها نمایندگی توزیع اسپرم شرکت تعاونی گاومیش داران رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۴۳

تنها واحد نمایندگی فروش اسپرم دامی و جنین منجمد و نهاده های ژنتیکی دام استان گیلان، زیر نظر مرکز اصلاح نژاد دام کشور، شرکت تعاونی گاومیشداران که با سرمایه ای بالغ بر۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال گشایش یافت.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، مدیرتعاون روستایی استان گیلان و معاون فنی و بازرگانی، به شهرستان تالش عزیمت و بهمراه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان تالش(رضوانشهر و‌ماسال) از شرکت تعاونی کشاورزی گاومیشداران شهرستان رضوانشهر بازدید و از نزدیک سیلوی ذخیره سازی خوراک دام ، واحد دامداری و مرکز جمع آوری شیر شرکت مذکور را ملاحظه و  بررسی کردند.

در جریان این بازدید، تنها واحد نمایندگی فروش اسپرم دامی و جنین منجمد و نهاده های ژنتیکی دام استان گیلان، زیر نظر مرکز اصلاح نژاد دام کشور، شرکت تعاونی گاومیشداران که با سرمایه ای بالغ بر ۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال گشایش یافت.

 دریساوی؛ مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزی گاومیش‌داران رضوانشهر با تبیین فعالیت‌ها و وظایف عملیاتی خود مشکلات و نیازهای اعضای تعاونی را به اطلاع مدیرتعاون روستایی استان رساند.

شرکت تعاونی کشاورزی گاومیشداران استان گیلان، از سال ۱۳۹۵ با ترغیب حدود ۲۰۰ نفر ازگاومیش‌داران استان گیلان، تاسیس و در زمینه تولید و پرورش گاومیش تلاش‌های ارزنده‌ای انجام داده است.

این شرکت با تلاش مدیرعامل و هیات مدیره، در زمینه توزیع نهاده های دامی، اجرای طرح تلقیح مصنوعی، جمع آوری شیر گاومیشداران به نرخ بالاتر ازبهای شیر گاو، برگزاری آموزش‌های ترویجی و بهره‌مندی از آموزش‌های بین‌المللی برای ترویجِ تولید و پرورش گاومیش با هدف اصلاح نژاد، نیمه صنعتی شدن و تولید اقتصادی این نوع دام فعالیت می‌کند.

هم اکنون تعاونی کشاورزی گاومیش‌داران، ۳۰۰عضو با ۴۰۰۰گاومیش را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز