خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی استان خبر داد؛

جزئیات فراخوان اعزام مشمولان سربازی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۴۹

معاون وظیفه عمومی استان قزوین از فراخوان اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه سال 1401 و جزئیات آن خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ امید همتی مجد در تشریح این خبر اظهار کرد: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگه آماده به خدمت اردیبشهت ماه در سال جاری هستند، باید راس ساعت هفت صبح روز پنجشنبه مورخه اول اردیبهشت ماه سال 1401 به آدرس (قزوین، میدان 22 بهمن، ابتدای بلوار میرزاکوچک خان، کوچه سرباز، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین) که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.  

معاون وظیفه عمومی استان قزوین افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی از طریق دفاترخدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که تا کنون به هردلیل موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح نشده‌اند برای دریافت معرفی نامه می‌توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اعزام مشمولان در تاریخ مذکور براساس طرح فاصله گذاری و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عموم استان و مراکز آموزشی انجام می‌شود و در صورت مشاهده مشمول دارای علائم و مشکوک به بیماری از اعزام وی خودداری می‌شود.

این مقام انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌‎های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

وی بیان کرد: تمامی مشمولان باید اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون (مننژیت و کرونا)، وبرگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از روگرفت شناسنامه، کارت ملی، مدارک تاهل، ایثارگری پدر و  سایر موارد را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز