خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان خبر داد؛

افزایش تولید داخلی کاشان با شرکت های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۶۹

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: تلاش می شود تا با بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در کاشان یک درصد تولید داخلی منطقه به پنج درصد افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از  شهرستان کاشان،  محمدشریف زارعی بیان کرد: فعالیت­ ها و اقدامات ارزشمندی در این پارک انجام شده که راه را برای رسیدن به تعامل و همکاری بین صنعت و دانشگاه ،ایجاد شغل پایدار، کمک به رفع مشکلات و معضلات منطقه، تولید ثروت و رشد اقتصادی هموار ساخته است.

وی ضمن تاکید دوباره بر هرگونه همکاری و حمایت فرمانداری جهت تقویت شرکت­های دانش­ بنیان و تجاری­ کردن نتایج تحقیقات این واحدها تصریح کرد: به منظور تحقق شعار امسال تلاش می شود تا با بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان یک درصد تولید داخلی منطقه به پنج درصد افزایش یابد.

 سرپرست فرمانداری کاشان تعداد شرکت های حاضر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان را ۳۵ واحد برشمرد و اظهار داشت: پارک علمی و فناوری دانشگاه کاشان با توجه به پتانسیل­ ها، توانمندی ­ها و پیشرفت­ های موفقی که در طی این سال­ها داشته قطعا می تواند گام مهمی جهت اثرگذاری بر تولید داخلی شهرستان برداشته و زمینه اشتغال­زایی و درآمدزایی در منطقه صنعتی کاشان را  فراهم کند.

وی با بیان اینکه اغلب شرکت های دانش بنیان  دانشگاه کاشان در حوزه های مختلف  به خصوص کشاورزی و صنعت در حال تحقیق و کار  هستند و نتایج عملکرد آنها بسیار منحصر به فرد است خاطر نشان کرد:با توجه به آمار بیکاری تحصیلکرده های منطقه کاشان، شرکت های دانش بنیان می توانند به عنوان بازوی توانمند کمک و همراه صنعت و اشتغال منطقه باشند.

در راستای عمل به شعار امسال و تلاش جهت تحقق آن سرپرست فرمانداری کاشان به همراه برخی از مدیران دستگاه های دولتی از شرکت های فناور مسقر درپارک علمی و فناوری غیاث الدین جمشید بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز