خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری البرز خبر داد:

تورهای گردشگری یک روزه البرزگردی تا 12 فروردین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۸۱

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری تورهای یک‌روزه به جاذبه‌های تاریخی طبیعی و گردشگری استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام علی‌محمدی ششم فروردین ماه 1401 با اشاره به ادامه تورهای گردشگری یک روزه البرزگردی تا 12 فروردین، گفت: تورهای یک‌روزه بازدید از جاذبه‌های تاریخی طبیعی استان البرز از دیروز جمعه پنجم فروردین‌ماه شروع شده و به مدت هشت روز تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به برگزاری تورطبیعت‌گردی یک‌روزه به آبشار شله‌بن روز جمعه پنجم فروردین ماه، بیان کرد: تورهای یک‌روزه بازدید از محوطه باستانی ازبکی و ینگه‌امام روز ششم فروردین ماه و کرج‌گردی نیز روز هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

علی‌محمدی اضافه کرد: برپایی تورهای یک‌روزه روستاگردی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری روستای ورده و برغان روز هشتم، روستای سپهسالار و گوراب روز نهم، روستای شهرستانک روز دهم فروردین ماه و آبشارکرکبود و جوستان طالقان روز یازدهم فروردین ماه تدارک دیده شده است.

او با بیان اینکه آخرین تور یک روزه مربوط به بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اشتهارد روز دوازدهم فروردین ماه است، افزود: اشتهارد دارای آثار تاریخی فرهنگی بسیاری چون معماری دست‌کند صخره‌ای، تپه‌های باستانی مرادتپه، پلنگ‌آباد، قلعه پلنگ‌آباد، حمام و حسینیه قجری سیادیه، امامزاده سه گنبدان(زیدورحمان) است.

معاون گردشگری استان البرز هدف از برگزاری تورهای یک روزه البرزگردی را آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان با هزینه پایین و سوبسید این اداره‌کل عنوان و خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که گردشگری سهم بسزایی در رونق اقتصاد یک کشور دارد بنابراین توسعه و ترویج گردشگری در استان البرز یکی از اهداف و سیاست‌های کلان استانی و حتی کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز