خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

ساعت بازدید از موزه‌ها و بناهای تاریخی البرز در نوروز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۷۹

رئیس گروه امور موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، ‌فرهنگی استان البرز ساعت بازدید از موزه‌ها، محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان البرز در ایام تعطیلات نوروز 1401را اعلام کرد.

به ‌گزارش ایلنا از البرز، هما دربندی امروز یکم فروردین ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: پس از گذشت دو سال از محدودیت فعالیت موزه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و با انجام واکسیناسیون گسترده و سریع همگانی، در تمام موزه‌ها، محوطه‌ها و بناهای تاریخی استان البرز به مناسبت فرارسیدن قرن جدید و سال نو به روی گردشگران و مسافران نوروزی باز است.

رئیس گروه امور موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، ‌فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: کاخ موزه سلیمانیه، محوطه باستانی ازبکی، باغ موزه مروارید، کاروانسرای ینگه امام، آسیاب مهدی‌آباد و موزه تمبر یکتا از ساعت ۹ صبح الی 17 عصر در ایام تعطیلات نوروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است. 

کاخ قجری سلیمانیه در محدوده مرکزی شهر قدیم کرج و حدفاصل بلوارهای شهید چمران و امامزاده حسن بنا شده است. محوطه باستانی ازبکی و آسیاب مهدی‌آباد در شهرستان نظرآباد، باغ موزه مروارید در مهرشهر کرج و کاروانسرای ینگه امام نیز در شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز