خبرگزاری کار ایران

ورود بیش از دو میلیون مسافر در تعطیلات نوروز به مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۷۸

استاندار خراسان رضوی گفت: طی روزهای پایانی پارسال تاکنون بیش از ۲ میلیون مسافر و زائر در تعطیلات نوروزی وارد مشهد شده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: دست‌کم ۸۱ درصد از این زائران با خودرو شخصی وارد مشهد شده‌اند که حفظ جان مسافران به خصوص کسانی که با خودرو شخصی وارد استان و مشهد می‌شوند، ضروری است و ما تمام امکانات و ظرفیت موجود را برای ارائه خدمت به زائران امام رضا(ع) به کار خواهیم گرفت تا آنان با سلامت و سهولت به مشهد سفر کرده و سپس به شهرهای خود بازگردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ مدرسه توسط آموزش و پرورش برای اسکان زائران تجهیز و آماده سازی شده است، افزود: همچنین حسینیه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزشی آماده خدمت رسانی به زائران حضرت رضا (ع) هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تامین نیازهای مهمانان نوروزی بسیار مهم و نیازمند توجه ویژه و نظارت مستمر است تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود و در حق آنها اجحافی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: نظارت مستمر و برنامه‌ریزی برای تامین نیازمندی‌های زائران باید مورد نظر فرمانداری مشهد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان باشد تا کوچک‌ترین مشکلی برای زائران به وجود نیاید. باید با تخلفات صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف و اصناف نیز برخورد جدی شده و از بروز نارضایی در مردم جلوگیری شود.

نظری اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای عرضه اضطراری اجناس مورد نیاز توسط شهرداری با پشتیبانی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: سه ورودی اصلی از سمت غرب، جنوب و شمال به مشهد داریم که دیروز مسیر غرب به صورت زمینی مورد بازدید قرار گرفت و امروز نیز از مسیر جنوب بازدید خواهیم کرد و البته همه مسیرها به صورت مرتب و مستمر کنترل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز