خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی:

نرخ هتل‌های مشهد در تعطیلات نوروز افزایش ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۵۹

از عدم افزایش نرخ هتل های مشهد در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر سزاوار گفت: نرخ اقامت در هتل‌های مشهد طی تعطیلات فروردین سال ۱۴۰۱ افزایش ندارد. خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۲۲۰ هتل فعال دارد. این استان با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد اقامتی دارنده رتبه اول کشور در این عرصه است.

رئیس هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی افزود: در اسفند ماه امسال و فروردین ماه سال آینده هیچگونه افزایش نرخ برای اقامت در هتل‌های یک تا پنج ستاره استان خراسان رضوی نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهر ماه هر سال نرخ اقامت در هتل‌ها تعیین و از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام می‌شود، مهر ماه امسال نیز هتل‌ها تا ۳۰ درصد امکان افزایش نرخ داشتند.

رئیس هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی بیان کرد: هتل‌ها مجاز هستند نرخ اقامت خود را با نرخ مصوب اعمال کنند که بسیاری از واحد‌ها به دلایلی از جمله نبود متقاضی، شیوع بیماری و صدور بی رویه مجوز برای فعالیت مراکز اقامتی، افزایش نرخ نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: بنابراین هیچ یک از هتل‌های مشهد برای اقامت مسافر در ایام نوروز افزایش قیمت ندارند و موظف به رعایت نرخ مصوب مهر ماه امسال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز