خبرگزاری کار ایران

بیش از ۹۰ درصد هتل‌های مشهد میزبان مسافران نوروزی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۳۱

رئیس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حدود ۱۹۰ هتل در کلانشهر مشهد در حال کار هستند و بیش از ۹۰ درصد هتل های مشهد در ایام تعطیلات نوروز پیش رو در مدار میزبانی مسافران قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیر سزاوار افزود: بخشی از این واحدها امسال بعد از حدود ۲ سال تعطیلی موقت، بازگشایی شده‌اند. همچنین ۵۰ هتل دیگر در حال آماده‌سازی، بازسازی و طی مراحل بازگشایی هستند که تا شب عید حداقل ۳۰ هتل از این شمار در دایره خدمت قرار می‌گیرد.

رئیس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتل‌داران خراسان رضوی گفت: به این ترتیب در ایام تعطیلات نوروز پیش رو حداقل ۲۲۰ هتل یک تا پنج ستاره در حوزه میزبانی و خدمت به مسافران و زائران در مدار فعالیت قرار می گیرند که تقریبا مشابه شمار هتلهای فعال مشهد قبل از شیوع ویروس کرونا است.

سزاوار در خصوص آمادگی هتل ها برای میزبانی از مسافران افزود: آمادگی هتلها برای خدمت به مسافران از هر جهت بالاست اما افزایش هزینه‌های سفر و تورم موجود در کشور امکان سفر را برای بخشی از مردم مشکل‌ساز کرده و "سفر" را از سبد خانوار بیرون رانده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب همه چیز برای میزبانی از مسافران و زائران در مشهد فراهم است اما باید دید استقبال مردم از تعطیلات نوروزی پیش رو چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز