خبرگزاری کار ایران

تأکید مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر دوری ازحاشیه‌ها در ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۵۶

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه‌ها در ورزش استان اجتناب کرد، گفت: به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی تاکید می‌کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آن‌ها حاکم شود.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شرایط ورزش گیلان مطرح کرد: برای اعتلاء و پیشرفت ورزش استان نیازمند اتحاد، همدلی و همفکری هستیم و همگی باید تلاش کنیم تا با انسجام ورزش استان را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه‌ها در ورزش استان اجتناب کرد، گفت: به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی تاکید می‌کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آن‌ها حاکم شود و اگر برنامه‌ریزی‌ها را اصل و اساس قرار ندهیم نمی‌توانیم به توفیقی برسیم و باید ورزش استان گیلان را به جایگاهی که مد نظر است ارتقاء بخشیم.

آرمان خاطرنشان کرد: گیلان مهد استعدادهای فراوانی است اگر چه در بحث زیر ساخت‌ها محدودیت‌ها و کمبودهایی داریم اما استان گیلان استعدادهای فراوانی در ورزش در روستاها و شهرهای مختلف استان دارد و اگر تمرکز فعالیت‌هایمان در رشته‌های مختلف برای کشف استعدادها در سنین نوجوانان و جوانان باشد، حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی گفت: باید تمرکز بر آموزش‌های رده‌های سنی پایه قرار گیرد و اگر از آن‌ها غفلت کنیم به شکوفایی در ورزش آینده استان نخواهیم رسید.

آرمان در پایان تاکید کرد: تعامل و هم افزایی در ورزش استان رمز اعتلای این حوزه خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز