خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

برخورد با متخلفان حوزه بازار باید بازدارنده و آنی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۴۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخوردهای قانونی در حوزه بازار کالاهای اساسی باید از حالت معمول مثل جریمه خارج شود و جنبه بازدارنده داشته باشد که این مهم به تعزیرات استان نیز تاکید شده است.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی در نشست ستاد کنترل خروج مرغ از استان، گفت: تیم‌های نظارت و بازرسی در بازار باید متشکل از سازمان‌های مختلف باشد که در همان نقطه وقوع با حضور قاضی تعزیرات، اقدامات و اعمال قانون صورت پذیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه نظارت و بازرسی بر بازار یک کار جمعی است، گفت: انتظار این است که برنامه‌ریزی و شیفت بندی‌ها به خوبی اجرایی شوند و دستگاه‌ها و سازمان‌های دخیل در حوزه نظارت بر بازار در کنار سازمان جهاد کشاورزی به این سازمان یاری برسانند.

وی به تشدید برخوردها در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: روند نظارت‌ها همچنان ادامه دارد و هر زمان که بازار به وضعیت عادی برگشت رفتار بازرسان نیز عادی خواهد شد؛ چرا که در این روزهای سخت پیش رو باید درست‌کاری افراد را در حوزه بازار مشخص کرد و در روزهای عادی همه پای کار باشند.

قاسمی خاطرنشان کرد: ما در تولید مشکلی نداریم، فقط مشکل در حوزه توزیع است که باید اقداماتی انجام داد تا محصول به نحو مطلوب به دست مصرف کننده برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز