خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان:

تمامی یگان‌های حفاظتی منابع طبیعی سمنان هوشمندسازی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۷۳۱

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه فعالیت این یگان بر اساس روش گفتمان هویت بخشی انجام می‌شود، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کلیه یگان‌های حفاظتی هوشمندسازی شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ علیرضا ابوطالبی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی وآبخیزداری در استان رزمایش موتوری برگزار شد. 
 
ابوطالبی درحاشیه رزمایش یگان حفاظت اظهار کرد: این برنامه به منظور ایجاد وحدت، انسجام و هم افزایی در راستای حفاظت ازعرصه های منابع طبیعی استان سمنان برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: این رزمایش با حضور نیروهای یگان حفاظتی منابع طبیعی در شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر برگزار شد.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل با بیان اینکه فعالیت این یگان بر اساس روش گفتمان هویت بخشی، انجام می‌شود، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کلیه یگان‌های حفاظتی هوشمندسازی شدند.
 
وی گفت: برای تشدید اقدامات حفاظتی، مناطق حساس در استان سمنان به21 بلوک تقسیم شده است و 62 نیروی حفاظتی در منطقه و حوزه استحفاظی تعیین شده به گشت و مراقبت می‌پردازند.
 
ابوطالبی افزود: گشت و مراقبت نیروهای حفاظتی تعطیل‌پذیر نیست و در ایام تعطیلات نوروزی نیروهای یگان با گشت مستمر از انفال و عرصه های منابع طبیعی صیانت می‌کنند.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه کلیه امور پاسگاه‌های حفاظتی به صورت برخط بررسی می‌شود، مطرح کرد: کلیه خودروها به امکاناتی همچون بی سیم، جی پی اس و برچسب آرم و علائم تجهیز شده اند.
 
وی افزود: نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان مسائلی همچون قطع درختان جنگل، بیابان و چرای بی رویه دام، تخریب و تصرف را بررسی و پیگیری می‌کنند.
 
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان در ادامه یادآور شد: از 28 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین سال جاری که نیروهای یگان حفاظت به گشت و مراقبت پرداختند از دست اندازی زمین خواران به 129 هکتار از اراضی ملی استان جلوگیری به عمل آمد. 
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای حفاظتی یگان منابع طبیعی با اقدامات سریع نگذاشتند یک متر از اراضی ملی استان از سوی متخلفین تصرف شود.
 
به گفته سرهنگ علیرضا ابوطالبی از مساحت 9 میلیون و 700 هزار هکتاری استان سمنان 9 میلیون 200 هزار هکتار آن را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز