خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح «یاوران تولید» در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۹۶۵

طرح «یاوران تولید» با هدف بهره‌مندی از ظرفیت محققان مراکز تحقیقاتی برای تسهیل انتقال دانش به عرصه‌های اجرایی و تولیدی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، منصور قدرتی رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان گفت: طرح «یاوران تولید» با هدف بهره‌مندی از ظرفیت محققان مراکز تحقیقاتی برای تسهیل انتقال دانش به عرصه‌های تولیدی و به منظور تعامل هر چه نزدیک‌تر همه واحد‌های اجرایی، تحقیقاتی و افزایش اثربخشی دانش و تکنولوژی درعرصه‌های تولیدی و اجرایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح یاوران تولید می‌تواند همه مشکلات بخش کشاورزی و منابع طبیعی را بررسی و برای آن طرح و ایده عملیاتی ارائه کند، افزود: در این طرح مشارکت و حضور فعالانه همه بخش‌ها از منابع طبیعی، شیلات و دامپزشکی تا بخش‌های تخصصی سازمان مورد تاکید است.

منصور قدرتی به شکل گیری کمیته‌های تخصصی منابع طبیعی، آب و خاک، دام و طیور، زراعت چوب و باغبانی، شیلات، در طرح یاوران تولید اشاره کرد و ابراز داشت: حضور محققین در این طرح باید بسیار پررنگ باشد.

رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد: طرح یاوران تولید نسخه پیشرفته طرح نظام نوین ترویج کشاورزی است و در این طرح مقرر شد از ظرفیت مراکز تحقیقاتی برای برنامه‌های کوتاه مدت در حوزه کشاورزی استفاده شود تا برای کشاورزان قابل بهره برداری باشد.

وی اظهار داشت: در این طرح با تشکیل تیم‌های پایش و نظارت متشکل از محققان و کارشناسان اجرایی، چالش‌های عرصه تولید بررسی شده و بلافاصله راهکار‌های رفع مشکل ارائه می‌شود تا منجر به حصول نتیجه مطلوب شود و مسیر انتقال دانش به بهره برداران و مزرعه تسهیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز