خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبرداد؛

تکمیل و راه‌اندازی فاز‌های بیمارستان خیریه درمانی رسول اعظم (ص)

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۷۸۵

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: تکمیل و راه‌اندازی فاز‌های بیمارستان خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر رامجردی در مراسم تجلیل از خیران تامین سلامت فارس همزمان با روز احسان و نیکوکاری با اشاره اینکه  فاز نخست  ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص) در قالب طرح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امامی راد اجرا شد، بیان کرد:این اقدام به همت خیران نیک اندیش فارسی با اعتبار  ۲۵ میلیارد تومان ساخته و افتتاح شد.

رامجردی با اشاره به نقش خیران حوزه سلامت فارس در ارتقای سطح ارائه خدمات بهداشتی درمانی جامعه عنوان کرد: فاز دوم این مرکز درمانی با ۴۰ تخت بیماران دیالیزی و هزینه ۴۰ میلیارد تومانی طراحی شده است.

وی افزود: همچنان برای تکمیل این بیمارستان نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم و  امیدواریم با کمک و مشارکت خیران این بیمارستان در سال آینده و تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به اینکه این پروژه طی ۵ تا ۷ سال بطور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: فاز سوم بیمارستان حضرت رسول اعظم (ص) با ۳۶۰ تخت در طول چند سال آینده و همچنین فاز ویژه اطفال که در محوطه بیمارستان تدارک دیده شده است، پس از سایر مراحل ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

رامجردی یادآور شد که تاکنون برای این پروژه درمانی ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای بخش  دیالیز نیازمند که ۳۰ میلیارد تومان اعتبار  است به کمک خیران سعی می شود سالانه بخش‌های مختلف از جمله اورژانس راه اندازی و فعال شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز