خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد خبرداد؛

اجرای طرح نظارت نوروزی همزمان با اعیاد شعبانیه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۳۹۳

مدیرکل استاندارد گیلان از اجرای طرح نظارت نوروزی همزمان با اعیاد شعبانیه در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت،مهناز جعفریان گفت: در آستانه فرارسیدن نوروز  نوروز ۱۴۰۱ خورشیدی  با توجه به افزایش مصرف کالاها در جامعه، طرح نظارت اداره کل استاندارد استان گیلان از ۱۵ اسفند ماه در سراسر استان آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

جعفریان با بیان اینکه بازرسان این اداره کل با حضور و نظارت بیشتر بر مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد، افزود: به طور ویژه کالاهای پرمصرف این ایام که مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد هم هستند ( از جمله مواد غذایی، بهداشتی، شوینده های شیمیایی) و نیز بازار قطعات و لوازم یدکی، انواع روغنهای موتور، ترمز و سایر سیالات مصرفی خودرو همچنین ترازوها و وزنه های میادین میوه و تره بار عمده و جزء و نازل های سوخت،) نظارت خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: با توزیع پنفلت وبروشورهای تبلیغاتی ضمن اطلاع رسانی موارد مهم به هموطنان در این ایام بویژه در ورودی های شهرها با کمک مردم و همکاری دستگاه های اجرایی، در سطح استان شاهد عدم امنیت برای سوداگران و سودجویان و نیز آسودگی خیال هموطنان خواهیم شد.
 
 مدیرکل استاندارد گیلان در خاتمه خاطر نشان کرد: شهروندان محترم می توانند با ارسال اعداد مندرج در ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار واصالت علامت استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا تخلف مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان گیلان اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز