خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه‌های عمومی استان و بانک کشاورزی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۹۷

تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بانک کشاورزی خراسان رضوی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، تفاهم نامه همکاری با حضور حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و علی دشت بیاضی، مدیر شعب بانک کشاورزی  خراسان رضوی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

علی اکبر سبزیان، گفت: همانطور که مستحضر هستید تفاهم به نوعی عقد اخوت و پیمان برادری بین دو دستگاه است، اما فراتر از این مسئله موضوعاتی هستند که در تفاهم نامه آورده نمی‌شوند و در مسیر فعالیت‌های دو دستگاه قرار دارند و می‌توان از آن به عنوان فعالیت‌های مشترک یاد کرد.

او گفت: انعقاد تفاهم نامه علاوه بر تقویت ارتباطات فی مابین می‌تواند زمینه‌ای برای کار‌های فرا تفاهم نامه‌ای اعم از برنامه‌های آموزشی و مهارتی در حوزه بانکداری نیز باشد، بطور مثال می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی با محوریت مهارت‌های بانکداری، سرمایه گذاری، نقدینگی و هر آنچه که یک فرد در فضای بانکداری و مالی نیاز به کسب مهارت و دانش افزایی دارد، اشاره کرد.

سبزیان گفت: امروز کتابخانه‌های عمومی به عنوان مراکز غیررسمی آموزشی در حاکمیت یک جامعه نقش به سزایی در حوزه آموزش و مهارت افزایی مردم ایفا می‌کنند. در واقع کتابخانه‌های عمومی امروز وظیفه پاسخگویی به نیاز‌های دانشی مردم در همه زمینه‌ها را بر عهده دارند.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح «پنج شنبه‌های گفتگویی» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، پیشنهاد کارگاه آموزشی با محوریت معرفی و نحوه عملکرد بانک کشاورزی در جامعه را مطرح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز