خبرگزاری کار ایران

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب:

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۶۴

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در شیراز همانند دیگر نقاط کشور به صورت رژه خانوادگی موتوری و خودرویی برگزار شد و اهتزار پرچم افتخار در شهر شیراز جلوه ای از پیمان دوباره با آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، شهروندان شیراز با نمایش وحدت و یکپارچگی و اعلام وفاداری به نظام و پایبندی به آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب روز 22 بهمن با خودروها به خیابان آمدند و حضوری گسترده داشتند.

فجرآفرینان شیرازی روز  ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط قرمز کرونایی با رعایت موازین بهداشتی در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند.این مراسم ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه با حضور مردم همیشه در صحنه شیراز  به صورت خودرویی و موتوری از میدان نمازی  به سمت  میدان الله در این شهر آغاز شد.

همچنین سراسر بزرگراه چمران در شیراز شاهد اهتزاز پرچم افتخار و حضور خودروها و موتورها در این راهپیمایی بود.

قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد که مردم از بزرگترین آنهاست باید استفاده  کرد افزود:  مراسم راهپیمایی را امسال خودرویی برگزار کردیم .  

آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شیراز برگزار شد

حجه الاسلام ملک مکان  خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا طی دو سال گذشته، شکل برنامه‌های گرامیداشت روز پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت شده اما اصل مناسب برقرار است، چرا که مناسبت‌های انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیستند.

به گفته قائم مقام ستاد گرامیداشت دهه فجر در فارس، طبق تصمیمی که گرفته شده، مقرر شده که به طور یکپارچه امسال در استان فارس مراسم راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود، چون اکثر شهرها قرمز یا در آستانه وضعیت قرمز هستند.

ملک مکان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در شهر شیراز، همانند سراسر کشور از ساعت ۹ صبح شروع شد و تا ۱۱ صبح ادامه داشت ، اعلام کرد که آغاز مسیر حرکت خودرویی از میدان الله به سمت ولیعصر(عج) است که پس از آن به سمت خیابان زند، میدان امام حسین(ع)، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و در نهایت به سمت مکان اقامه نماز جمعه حرکت انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز