خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۲۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری نخستین همایش باعنوان " کوچینگ سازمانی و توانمند شدن نیروی انسانی" با حمایت شرکت شهرک های صنعتی فارس در شیراز خبر داد وگفت: این همایش باحضور مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی 11بهمن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، احد فتوحی از اهداف این همایش را  افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حمایت از توانمندسازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حوزه های ارتقای بهره وری و کسب و کار است و دراین زمینه از برگزاری دوره های آموزشی و همایش های تخصصی حمایت می کند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش،تجربه، مهارت  همراه با  سخنرانی های کاربردی و کوچینگ محور در حوزه راهبردی سازمان، برگزاری کارگاه برند سازی و خلق ارزش و بازدید از نمایشگاه را از برنامه های  اصلی این همایش اعلام کرد.

فتوحی همچنین از برگزاری  پنل پرسش و پاسخ با موضوع بحران های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران و آموزش کوچینگ برای راهنمایی بهتر به صنعتگران را از دیگر برنامه های همایش اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه حمایت از  ارائه آموزش های تخصصی و کاربردی به واحدهای صنعتی در برنامه این شرکت قراردارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60دوره اموزشی برگزار و 2084نفر در این دوره ها آموزش های تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را فراگرفته اند.

این همایش  ۱۱ بهمن ماه امسال  در سالن وصال شیرازی هتل شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز