خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

عدم دخالت در عزل و نصب‌ها مورد تاکید قرار دارد/معرفی افراد شایسته دخالت در عزل و نصب‌ها را نفی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۳۸۵

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: من در خطبه‌های هفته گذشته؛ دخالت نکردن اشخاص در عزل و نصب‌ها را صراحتا بیان کردم، من در آنجا دخالت را به معنای فشار آوردن به استاندار و وزرا دانستم ولی پیشنهاد دادن و معرفی کردن افراد شایسته با توضیح و دلایل، کار ارزشمندی است و منعی ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گردهمایی ماهانه ائمه جمعه استان که در اقبالیه برگرار شد، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به کشور روسیه بیان کرد: نامه‌‌ای که امام خمینی (ره) به گورباچف نوشت و در آن فاتحه بساط کمونیستی و مادی‌گرایی را خواند و خود گورباچف بعدها مصاحبه کرد و گفت کاش صحبت‌های امام خمینی را فهمیده بودم، در واقع اولین اقدام دینی دوران معاصر بود که در کاخ کرملین اثرگذرای داشت.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: دومین اقدام نیز اقدام شهید سلیمانی در کاخ کرملین و نمازی که خواندند بود و این‌ها زمینه را فراهم کرد که رئیس جمهور در آنجا با برکت و در دنیا تاثیر گذار باشد.

 وی با اشاره به درپیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: بهمن ماه، ماه انقلاب است و اهمیت دارد که از همین ابتدا مسائل مربوط به پیروزی انقلاب و آثار منفی رژیم طاغوت را بیان کنیم و جلوی تحریف‌ها را بگیریم و باید هرچقدر می‌توانیم در این زمینه روشنگری کنیم.

عابدینی بیان مسائل مردم در جایگاه نماز جمعه را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی‌که مسئله‌ای درد مردم باشد و توسط امام جمعه بیان شود با استقبال و تکبیرهای مردم روبرو می‌شود و باعث می‌شود مردم پای انقلاب خود بمانند و البته این گفتن هم دارای ظرافت هایی‌ست و باید دقت کنیم دردگویی مردم به فتنه انگیزی‌ تبدیل نشود. با نگاهی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌بینیم که ایشان در فساد ستیزی پیشرو هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز