خبرگزاری کار ایران

توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۹۲

مجتبی بشری به‌عنوان مسئول نمونه عقیدتی سیاسی در بسیج، از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و تجلیل از مربیان و مسئولین نمونه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در فومن برگزار شد.

به گزارش ایلنا از فومن، این همایش توسط نمایندگی ولی فقیه در سپاه فومن و با حضور پاسداران و بسیجیان، نماینده مجلس، امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روحانیون و بسیجیان و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

در این همایش از سرپرست خبرگزاری ایلنا در گیلان به‌عنوان مربی و مسئول نمونه عقیدتی سیاسی در بسیج طی لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل به‌عمل آمد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: برادر بسیجی جناب آقای مجتبی بشری، ما اکنون با اقتداء به راه معمار کبیر انقلاب(ره) و با رهبری الهی از سلاله حضرت زهرا(س) فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) می‌رویم با طلوع آخرین خورشید از سلاله پاکان شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر گیتی باشیم. لذا با ترویج اندیشه اسلامی و معنویت در جامعه بمناسبت سی و پنجمین سالگرد شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در بسیج و هفته معلم از تلاش خالصانه شما قدردانی نموده و توفیقات روز افزون شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

در این همایش از مربیان و مسئولان نمونه عقیدتی و سیاسی و کارگران نمونه به مناسبت هفته کار تجلیل به‌عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز