خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه :

کرمانشاهی‌ها از شهردار جدید انتظار تحول‌آفرینی دارند / شهردار کرمانشاه، مدیران تحول­گرا و پاکدست را به کار گیرد / رفتار صادقانه با مردم، اعتماد آفرین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۲۶۸

استاندار کرمانشاه گفت: مردم انتظار دارند شهردار جدید، مدیرانی تحول گرا، سالم و پاکدست را برای حوزه های مختلف مدیریتی انتخاب کند و شورای شهر هم به شهردار اختیار بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ بهمن امیری مقدم در نشستی که با حضورمحمدرضا صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور، نادر نوروزی شهردار جدید کرمانشاه و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رفتار صمیمی مدیران با مردم و انجام خدمت صادقانه، باعث دلگرمی مردم می شود و به تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی کمک می کند.

وی بر ضرورت ارایه آموزش‌های کاربردی در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: باید مکانیزمی طراحی شود که به مدیران جدیدی که منصوب می شوند و اعضای منتخب شوراهای شهر در همه شهرها پیش از آغاز به کار، یک مجموعه آموزش های ضروری و کاربردی ارائه شود‌. اینکار به افزایش کارآمدی افراد بسیار کمک می‌کند.

امیری مقدم عنوان کرد: این تغییر مدیریتی که در شهرداری کرمانشاه اتفاق افتاده، باید بسترساز یک تحول مثبت در کلانشهر کرمانشاه شود و این تحول آفرینی الگویی برای دیگر شهرها باشد.

وی یادآور شد: ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر، حمایت از حقوق مردم و به ویژه افزایش مشارکت مردم جزو اولویت های شهرداری هستند.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: فراهم کردن بسترهای افزایش مشارکت‌های مردم در مدیریت و امنیت شهر، به توسعه کرمانشاه کمک می کند‌.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت توجه جدی به زیبا سازی شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: شهرداری باید به مبلمان شهری و زیباسازی کلانشهر کرمانشاه توجه جدی کند و زیباسازی نمای بناهای در حال ساخت را به عنوان یک الزام و اولویت دنبال کنند.

وی افزود: متاسفانه در حاشیه برخی خیابان های قدیمی و پرتردد شهر، خانه‌های ویران و دیوارهای فروریخته ای دیده می شود که سیمای شهر را زشت کرده اند و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و ساماندهی شوند تا شهروندان شاهد یک منظره زیبا و خوشایند باشند.

امیری مقدم افزود: محلاتی که امروز از به عنوان بافت فرسوده از آن ها یاد می شود، روزگاری از مناطق مسکونی اصیل شهر بوده‌اند و شهردار جدید باید به دنبال ایجاد یک تحول مثبت در این مناطق باشد.

وی بر رفع موانع موجود بر مسیر توسعه و تحول شهر و خدمت به شهروندان کرمانشاهی تاکید کرد و گفت: مردم کرمانشاه باید طعم شیرین خدمت صادقانه و جهادی را بچشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز