خبرگزاری کار ایران

اهدای بیش از ۹۰ منبع علمی به موزه بزرگ خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۸۸

سرپرست موزه بزرگ خراسان از اهدای ۹۴ منبع علمی و پژوهشی به این موزه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی صفرنژاد افزود: این منابع علمی و پژوهشی شامل ۹۴ عنوان پروژه مرتبط با واحد درسی آشنایی با مرمت ابنیه تاریخی از بناهای تاریخی استان که در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و اقبال لاهوری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تهیه شده، است.

سرپرست موزه بزرگ خراسان ادامه داد: محمدرضا احمدی روحانی رئیس گروه حفظ و احیای معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و مدیر پایگاه پژوهشی رباط شرف، هدف خود از اهدای این منابع علمی را رشد و گسترش فرهنگ اهدای کتاب و آثار فرهنگی به موزه‌ها و مراکز فرهنگی و تاریخی و نیز تشویق همه اقشار جامعه به ادامه این سنت حسنه عنوان کرد.

صفرنژاد یادآور شد: در راستای طرح محتوایی موزه بزرگ خراسان تصمیم داریم همه منابع و اسناد علمی و پژوهشی موجود در موزه را به نسخه دیجیتال تبدیل تا برای همه پژوهشگران قابل دسترس باشد.

سرپرست موزه بزرگ خراسان افزود: موزه بزرگ خراسان به‌عنوان نخستین موزه منطقه‌ای کشور پس از انقلاب اسلامی دارای کتابخانه و مرکز اسناد با بیش از ۱۱ هزار منابع علمی – پژوهشی آماده پذیرش محققان و پزوهشگران است.

موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی مشهد قرار دارد و همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ آماده پذیرش همه شهروندان و زائران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز