خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین خبر داد:

ساماندهی تاکسی‌های قزوین برای حضور در ایستگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۱۰

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از حضور رانندگان تاکسی در ایستگاه‌های تاکسی از ساعت 7 صبح تا 8 شب پس از ساماندهی ایستگاه‌ها و نوبت بندی رانندگان تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان گفت: با توجه به این که کمبود تاکسی در ایستگاه‌ها در ساعات اولیه شب موجب نارضایتی شهروندان شده بود، به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافرین و جلب رضایت آنان و توزیع عادلانه تاکسی در ساعات مختلف، با نوبت بندی رانندگان تاکسی و ساماندهی و نظم دهی ایستگاه‌ها، از این پس رانندگان تاکسی از 7 صبح تا 8 شب در ایستگاه‌های تاکسی حضور خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این نوبت بندی به گونه‌ای است که رانندگان از ساعت 7 صبح تا 14 و از 14 تا 8 شب در ایستگاه‌ها حضور خواهند داشته باشند و با این اقدام، دیگر ایستگاه‌های تاکسی بعد از غروب آفتاب خالی نمی‌ماند که این موضوع با استقبال رانندگان تاکسی نیز مواجه شده است.

عرشیان تصریح کرد: با توجه به حضور خودروهای مسافربر شخصی در ساعات اولیه شب و ایجاد مزاحمت از سوی آنان برای رانندگان تاکسی، گشت‌هایی برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها با همراهی پلیس راهور در ایستگاه های مرکزی و مهم شهر راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز