خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پروش استان:

مدارس قزوین با کمبود مربی ورزشی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۹۸

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان قزوین 630 مربی تربیت بدنی در استان درحال فعالیت هستند که نیاز مدارس استان را پاسخگو نیست و با کمبودمربی مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عین الله صادقی با اشاره به وضعیت تربیت بدنی در مدارس گفت: داشتن مربی تربیت بدنی و توجه به این امر یکی از شاخص‌های مورد نظر در سند تحول بنیادین است و در حال حاضر مدارس استان برای رسیدن به حالت مطلوب، 70 مربی دیگر نیاز است.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: از زمان حضوری شدن مدارس، زنگ ورزش نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود؛ البته در زمان شیوع کرونا نیز تعداد زیادی از مربیان ورزشی از طریق فضای مجازی آموزش‌های خود را پیگیری کرده‌اند.

وی تاکید کرد: درواقع به دلیل اهمیت موضوع، مربیان ورزشی متناسب با شرایط کرونا، اقدام به طراحی حرکات ورزشی مناسب برای اجرا در فضای منزل کرده تا دانش‌آموزان بتوانند در زمان عدم حضور در مدارس ورزش را نیز انجام دهند.

صادقی گفت: درحال حاضر دو مدرسه تربیت بدنی دولتی و یک مدرسه خصوصی به صورت تخصصی در این زمینه در استان فعال هستند و دانش‌آموزان علاقمند به رشته تربیت بدنی می‌توانند در این مدارس اقدام به تحصیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز