خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

انتشار 100 عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۳۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تعداد کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت در استان قزوین، 100 عنوان کتاب است که نویسندگان آن‌ها قابل تقدیر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی در مراسم گرامیداشت ادبیات جهاد و مقاومت و انتشار تقریظ رهبری بر کتاب "تنها گریه کن" که صبح امروز به‌صورت کشوری و در قالب ویدئو کنفرانس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته کتابخوانی و بسیج گفت: شهادت انتخابی ارزشمند است و شهادت بیداری را معنا می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: مادران شهدا گنجینه‌هایی هستند که با راهی کردن فرزندانشان در جبهه‌های مبارزه با کفر، عزت و افتخار کشور را به ارمغان آوردند و در حال حاضر نیز می‌توان مدل تربیتی آنان را به‌عنوان الگوی تربیتی فرزندان به کار گرفت.

وی عنوان کرد: لازم است هنرمندان در راستای رسالت خود فرهنگ دفاع مقدس را در قالبی خلاقانه به جهان منتقل کنند و باید قدردان مولفان این حوزه باشیم.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت قدردانی از مولفان حوزه ایثار و شهادت گفت: امیدواریم با حفظ جایگاه فعالان هنر در این حوزه بتوان در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس قدم برداشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز