خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

ضرورت معرفی و ارائه نسخه به‌روز بسیج/ ۶۰۰ برنامه طی هفته بسیج در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۸۶

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیج باید تجلیل شود، البته درجا نمی‌زنیم و باید نسخه به‌روز بسیج ارائه و مطرح شود، اگر بسیجی سال ۵۷ امروز بود، برنامه متناسب با امروز را انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد،با اعلام این مطلب  گفت: رسانه‌ها روایتگر نقش آفرینی بسیج است و نباید در روایت‌های مطرح شده، بسیج را محدود کرد؛ بلکه لازم است از نقاط قوت و ضعف و بخش‌های مختلف صحبت شود. 

این مسئول افزود: نسخه بسیج امروز این است که هر درد، رنج و تهدیدی که برای ملت بوجود می‌آید را رفع کند، امروز اصلی‌ترین کار که مغفول مانده، خدمت بی منت بر مردم است و همه باید پای کار آمده و به مردم کمک کنیم و هر کس این رنج را از مردم بردارد بسیجی است.

رفیعی آتانی اظهار کرد: ما امروز در حوزه علوم مختلف از جمله نانو و موشکی موفق شده‌ایم و وقت خانه نشین کردن دانشمندان ما نیست و باید در حوزه پژوهش و علمی در حد اعلا باشیم.

وی ادامه داد: ما در معیشت مردم، اجرای عدالت، صنعت خودرو به قله نرسیده‌ایم و باید به افرادی که در این مسیر هستند کمک کنیم تا در این موارد هم به قله برسیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران  برای اعمال قدرت سیاسی، فرهنگی و نظامی از کسی اجازه نگرفته و در این موارد مستقل و مقتدر عمل کرده است.

مردم، ذخیره استراتژیک کشور هستند

وی گفت: در آغاز هفته بسیج برنامه‌ها با محوریت اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، استقلال و آزادی، سبک زندگی و معنویت و اخلاق از دیگر محوریت‌های برنامه‌های هفته بسیج است و در مجموع ۶۰۰ برنامه اجرا خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: رزمایش و اقتدار بسیجیان به‌صورت سراسری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ما کارها و فعالیت‌ها را با حضور تمام اقشار انجام خواهیم داد و مانع حضور افراد نخواهیم شد و همه مردم و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند برای اجرای کارها و امور کمک کنند.

رفیعی آتانی ادامه داد: با استفاده از حضور مردم به‌عنوان ذخیره استراتژیک، تمام نمی‌شویم و دوست داریم در برنامه‌های هفته بسیج خود مردم حضور داشته باشند.

وی درباره تحقق ارتش ۲۰ میلیونی اظهار کرد: اگر ارتش ۲۰ میلیونی را تشکیل نداده‌ایم ما مقصر هستیم؛ البته این ارتش تشکیل شده و اگر در سازمان خود سلایق و علایق را درست کنیم، همه برمی‌گردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در سپاه به روی همه باز است و تا جایی که افراد زیر چتر انقلاب هستند از آن‌ها حمایت می‌کنیم. 

وی درباره تهدیدات موجود در راه تفکر بسیجی عنوان کرد: بسیج وقتی چتر خود را از جریانات سیاسی بالاتر گرفت، زنده می‌ماند و به میزانی که از مبدأ خود دور شود، رو به افول می‌رود، همچنین نداشتن نیروی تراز انقلاب از تهدیدهای مهم کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز