خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال انجام می‌شود؛

نصب ۶ سامانه جدید ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۷۸۷

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل گفت: 6 سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عبدی در بازدید ازسامانه های هوشمند محور مشکین شهر- پارس آباد با اعلام این خبر افزود: این سامانه ها در محورهای گرمی رضی ، مشکین شهر اهر- پارس آباد، بیله سوار – فیروزآباد، خلخال و مشکین شهر پارس آباد نصب و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه مهم در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار است تصریح کرد: برای نصب 6 سامانه هوشمند در جاده های استان اردبیل حدود 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـل ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و هوشمندسازی آنها را از اولویت های مهم راهداری دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون 71 دستگاه تردد شماری برخط، 41 دوربین نظارت  تصویری، 36 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، 2 سامانه توزین حین حرکت و 2 تابلوی پیام متغییر در جاده های استان فعال است.

عبدی از بهره برداری تابلوی پیام متغیر محور اردبیل آستارا تا 2  ماه آینده خبر داد.

وی فعالیت 24 ساعته مرکز مدیریت راه ها و پاسخگویی به سامانه 141 را یادآور شد و گفت: در ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 6 هزار تماس با سامانه 141 در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل ونقل برقرار و درخواست های مردم،رانندگان و مسافران جهت رسیدگی به معاونت های مربوطه ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز