خبرگزاری کار ایران

طباطبایی نژاد در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان:

جناح‌های چپ و راست، تاکنون برای اصفهان کاری نکرده‌اند/ مشکل اصفهان مشکل آب است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۳۸

امام‌جمعه اصفهان گفت: تاکنون استانداران هیچ جناحی برای اصفهان خوب کارنکرده‌اند، امیدواریم استاندار دولت امید مشکلات اصفهان به‌ویژه مشکل آب را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم تودیع و معارفه استاندار اصفهان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل اصفهان آب است و دیگر بحث رودخانه مطرح نیست، بلکه بی‌آبی مسئله است.

وی ادامه داد: از عباس رضایی استاندار اسبق بابت تلاش‌های که پیرامون مسئله آب اصفهان انجام داد تشکر می‌کنم، ولی باید بگویم تاکنون تلاش‌های استانداران برای مسئله آب به نتیجه مشخصی نرسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان افزود: مشکل اصفهان مشکل آب است؛ چراکه جمعیت استان افزایش‌یافته و با تومار حقابه شیخ بهایی قادر به تأمین آب این جمعیت نیستیم. جمعیت استان افزایش پیداکرده و با تغییر سبک زندگی میزان مصرف آب نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: همه مسئولان و مردم راسفارش می کنم به حمایت از استاندار و مسئولان که در حال حاضر بهترین وحدت بین مسئولین و مردم برقرار است. اصفهان را به عنوان یک استان معمولی حساب نکنید، چراکه این استان در همه جهات یک دهم کشور است و در مالیات و درآمد بالاتر از سایر استان ها قرار دارد.

طباطبایی نژاد تاکید کرد: استانداران قبل، چه چپ و چه راست کاری برای استان اصفهان نکردند و امیدوارم این دولت که به نظر ما دولت امید است به داد اصفهان برسد و با انتخاب آقای مرتضوی به عنوان استاندار جوان اصفهان اتفاقات خوبی برای اصفهان رخ دهد.

وی یادآور شد: اصفهان اگر آب داشته باشد، هیچ مشکلی برای بیکاری و تولید و صنعت نخواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز