خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه نخست سال؛

جهش 4.5 برابری تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی از بنادر غرب هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۳۳

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در 6 ماهه سال 1400، جهش 4.5 برابری تخلیه و بارگیری کانتینر یخچالی در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، قاسم عسکری نسب اظهار کرد: در 6 ماه سال 1400 با تخلیه و بارگیری 35 هزار و 232 TEU کانتینر یخچالی با تناژ  269 هزار تن، بنادر غرب هرمزگان توانست رشد 340 درصدی را به ثبت برساند و عملکرد قابل توجهی را در این حوزه تجربه و به جایگاه دوم در بین بنادر کشور در این زمینه دست یابد.

عسکری نسب در ادامه حجم صادرات کانتینر یخچالی از طریق بنادر غرب هرمزگان طی 6 ماه سال 1400 را 17 هزار و 616  TEU اعلام کرد که نسبت به میزان صادرات کانتینر یخچالی 6 ماه سال 99 رشد 170 درصدی را دربر داشته است.

بنادر غرب هرمزگان به رغم وجود تحریم ها و وجود ویروس کووید ۱۹، با تدابیر اتخاذ شده به ‌منظور رونق صادرات کالاهای یخچالی و همچنین گسترش فعالیت های بندری و ترغیب به کانتینری کردن روند تخلیه و بارگیری و تخصیص محوطه ویژه نگهداری کانتینرهای خالی ورودی و کانتینرهای در انتظار نوبت ارسال و همچنین اختصاص اسکله و پهلو گاه های مناسب برای شناورها توانست نقش پررنگی را در جهت افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کانتینری و صادرات کالاهای یخچالی ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز