خبرگزاری کار ایران

شرکت «فرا قطعه متین دامغان» تعطیل شد / 110 نفر بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۸۰

مدیر شرکت شهرک صنعتی دامغان ضمن تأیید تعطیلی شرکت «فرا قطعه متین دامغان» گفت: پیچیدگی بوروکراسی اداری در جذب تسهیلات سرمایه در گردش و بدهی مالیاتی دو عامل مهم در تعطیلی این واحد تولیدی بود.

محمدتقی توحیدی نیا مدیر شرکت شهرک صنعتی دامغان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرد: شرکت فرا قطعه متین دامغان تعطیل شد.

وی ادامه داد: طبق اظهار نظر دست اندرکاران،  شرکت مربوطه به دلیل بروکراسی پیچیده اداری در جذب تسهیلات سرمایه در گردش و بدهی مالیاتی قادر به ادامه فعالیت نبود.

توحیدی نیا تصریح کرد: واحد تولیدی مورد نظر از تاریخ 10 شهریور ماه تعطیل شده است و کارگران نیز از 22 شهریور به بعد در محل کار خود حاضر نشدند.

علی اکبر مهرابی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان 20 شهریور ماه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان (اینجا) بیان کرده بود: تعطیلی و اخراج کارگران شرکت فرا قطعه متین تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده و تعطیلی این واحد تولیدی فعلا مشخص نیست.
 
وی ضمن بیان اینکه سرمایه گذار این واحد دارای 3 واحد تولیدی در شهرستان دامغان است، یادآور شده بود: شرکت فرا قطعه متین حدود 110 نفر نیروی کار دارد که کارگران آن تا 1400/06/31 قرارداد دارند.

مهرابی تصریح کرده بود: با پایان موعد قرارداد کارفرما می‌تواند قرارداد کارگران را لغو یا تمدید کند.

وی پیشتر با تاکید بر اینکه کارگران این واحد تولیدی در حال   کار هستند، گفته بود: از این‌گونه موارد قبلا هم داشتیم اما کارگران بیکار نشدند.

حمیدرضا صالحی رئیس اداره صمت دامغان هم  قبلا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان بیان کرده بود: مشکلات شرکت فرا قطعه متین دامغان قابل پیگیری است

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز