خبرگزاری کار ایران

در راستای تسریع واکسیناسیون؛

مراکز واکسیناسیون کارگران قزوین راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۲۶

مدیر مرکز مدیریت شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: برای واکسینه کردن کارگران استان دو مرکز در لیا و کاسپین و همچنین دو اتوبوس آمبولانس به عنوان مرکز واکسیناسیون راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هاشم علیجانی با اشاره به راه اندازی مراکز واکسیناسیون کارگران گفت: برای واکسینه کردن کارگران، دو مرکز در لیا و کاسپین راه اندازی شد.

مدیر مرکز مدیریت شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز برای واکسینه کردن اعضای واحدهای تولیدی با بیش از 500 کارگر در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر افرادی که در مراکز تجمیعی مشغول به فعالیت هستند بدون در نظر داشتن محدودیت سنی می‌توانند واکسن دریافت کنند و در حال حاضر دو واکسن سینوفارم و برکت برای تزریق در دوز اول و دوم در دسترس است.

این مسئول بیان کرد: افرادی که در دوز اول واکسن اسپوتنیک دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دوز دوم واکسن آسترازنکا دریافت کرده و یا منتظر ورود محموله جدید اسپوتنیک باشند.

علیجانی گفت: در حال حاضر مرکز تجمیعی نمایشگاه بین الملل در سه شیفت مشغول به فعالیت است و حسینیه امینی‌ها نیز به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز