خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبر داد؛

افزایش 30 درصدی دوره های آموزشی کارکنان در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۴۵۹

استاندار مرکزی گفت: دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به رغم شیوع ویروس کرونا 30 درصد افزایش یافته که بیانگر اهمیت ارتقای کمی و کیفی خدمات از سوی کارگزاران دولتی است. این آموزش‌ها به ویژه در رده مدیریت بانوان موفقیت و رشد بیشتری داشته است که نشان از عدالت جنسیتی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی آقازاده در جلسه جشنواره شهید رجایی استان مرکزی، افزود: انتظار می رفت شیوع ویروس کرونا بر عملکرد آموزشی کارکنان تأثیر منفی بگذارد اما، بهره‌گیری از راهبردهای آموزش غیرحضوری موجب شد نه تنها خللی در کیفیت و ارائه آموزش کارمندان ایجاد نشود، بلکه شاهد افزایش عملکرد این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: بهبود عملکرد کمی و کیفی کارکنان و مهارت‌های شغلی آنان همواره در دولت‌های مختلف اولویت تعیین شده و امید است با بهبود مناسبات این حوزه شاهد شکوفایی و رشد خدمات بهینه در آینده نیز باشیم.

استاندار مرکزی اظهار داشت: آموزش ابزاری کارا در مهارت‌ورزی است که محصول نهایی و خروجی آن کاهش انحرافات و اشتباهات در تکالیف کاری است و تکیه بر آموزش هدفمند همو اره از مشکلات دستگاه‌های اداری و قضایی کم کرده  و عاملی اساسی در کاهش نارضایتی و نابه‌سامانی‌ها است.

آقازاده با بیان اینکه حوزه خدمات دولتی سرمایه مهمی است که باید با ورزیدگی، برنامه‌محوری و درایت، امور را مدیریت و راهبری کند، تصریح کرد: لازم است در جشنواره شهید رجایی تعداد دستگاه‌های اجرایی به عنوان دستگاه‌های برتر افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: سال گذشته 51 هزار و 553 نفر از کارکنان اداری استان مرکزی در دوره‌های آموزشی شرکت کردند که نسبت به مدت مشابه پیش از آن 48 درصد رشد داشته است. سال گذشته میانگین ساعت آموزشی کارکنان دولت در استان مرکزی 13.6 درصد رشد داشته است.

رقیه یادگاری افزود: 3 دستگاه آبفا، برق منطقه ای باختر و امور مالیاتی استان مرکزی به ترتیب در جشنواره شهید رجایی سال گذشته به عنوان دستگاه برتر استان شناخته شدند.

وی ادامه داد: در سال جاری و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی، 54 دستگاه اجرایی استان در 8 محور شرکت کردند و 10 دستگاه اجرایی برتر استان در مجموعه شاخص‌های عمومی جشنوراه شهید رجایی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز