خبرگزاری کار ایران

جریمه ۴۶ میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۸۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۴۶ میلیاردی یک کارخانه سیمان در همدان خبرداد و گفت: گرانفروشی ۴۵ تن سیمان دلیل جریمه میلیاردی این کارخانه سیمان بود.

به گزارش ایلنا از همدان، داریوش جودکی اظهار کرد: این کارخانه در هر تُن سیمان ۵۰۰ هزار ریال گرانفروشی کرده بود که در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شد. 

وی تصریح کرد: حسب گزارش سازمان صمت همدان مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان مشخص شد از تاریخ ۲۲ فروردین امسال بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هرتُن ۵۰۰ هزار ریال کرده که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف و اخلال در نظام عرضه این محصول را به همراه داشته است.

جودکی افزود: شعبه هیأت بدوی این اداره کل اتهام یاد شده را محرز تشخیص و این واحد را به پرداخت مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از تأیید رأی در شعبه تجدید نظر استان پرونده هم اکنون در اجرای احکام اداره کل در حال اجرا است. 

 تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir پل ارتباطی مردم با تعزیرات حکومتی برای گزارش تخلفات و شکایات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز