خبرگزاری کار ایران

اهدای تجهیزات چمن مصنوعی برای راه اندازی خانه هاکی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۲۷۴

سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی از اهدای تجهیزات چمن مصنوعی به منظور ساخت راه اندازی خانه هاکی استان توسط فدراسیون کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید علیزاده گفت: با توجه عملکرد رضایت بخش هیئت هاکی خراسان رضوی در مدت کوتاه کمتر از دو ماه گذشته قول مساعد اهدای تجهیزات چمن مصنوعی از سوى قدیمی رئیس فدارسیون هاکی کشور داده شد که قرار است در بهمن ماه امسال این مهم انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم وجود زمین مناسب برای نصب تجهیزات چمن مصنوعی و احداث خانه هاکی خراسان رضوی افزود: با حسن نظر و توجهی که مدیر کل ورزش و جوانان استان به ورزش هاکی دارد امیدواریم در خصوص واگذاری زمینی مناسب برای استقرار این تجهیزات و راه اندازی خانه هاکی استان همکاری و مساعدت لازم از سوی این اداره کل تا قبل از بهمن ماه داشته باشیم.

سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی ادامه داد: قطعا برای ایجاد همبستگی، یکپارچگی و ساماندهی هرچه بهتر ورزشکاران، مربیان، داوران و دست اندرکاران هر رشته ورزشی وجود پایگاهی برای برگزاری کلاس های آموزشی، داوری، مربیگری، مسابقات رده های مختلف و استعداد یابی ضرورت دارد، بنابراین همکاری و مساعدت فدراسیون و اداره کل راه اندازی این مرکز و پایگاه برای هاکی استان می تواند آثار و نتایج به مراتب بیشتری را برای ورزش استان و کشور در برداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز