خبرگزاری کار ایران

کرونا در یک روز جان ۲۰ هرمزگانی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۹۵

با فوت ۲۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، بی سابقه‌ترین آمار فوتی از آغاز همه گیری این ویروس تاکنون به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با این آمار، شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان به هزار و ۶۶۶ نفر رسید.

فاطمه نوروزیان افزود: جان باختگان ۹ آقا و ۱۱ خانم در بازه سنی ۳۱ تا۹۰ سال از بندرعباس، قشم، میناب، سیریک، جاسک، بشاگرد، بندرخمیر و رودان بودند.

وی ادامه داد: امروز با بستری شدن ۲۹۰ نفر دیگر در ۲۴ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۱۶۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع بستری ها، ۱۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.


نوروزیان تصریح‌کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر می‌توانند با ورود به سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir با انتخاب شهر و منطقه خود، زمان و مکان دریافت واکسن را خودشان می توانند انتخاب کنند.

شهروندان ساکن در بندرعباس نیز  علاوه بر انتخاب استان باید منطقه شهرداری خود را هم انتخاب کنند و بعد از مشاهده مراکز بر اساس تاریخ و ساعت و مکان مورد قبول خود زمان دریافت واکسن خود را میتوانند انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز