خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

فرصت 24 ساعته دادستان تاکستان به ادمین کانال تلگرامی« محرمانه»/ چهار نفر از آدم ربایان تاکستانی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۳۷۴

دادستان تاکستان گفت: دیروز گزارشی مبنی بر فعالیت و تخلف کانال تلگرامی با عنوان "محرمانه" در اختیار ما قرار گرفت و دستور قضائی برای شناسایی شخص و ارجاع به مرجع قضائی صادر شد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره اقدامات انجام شده در مواجهه با تخلفات کانال‌های فضای مجازی گفت: دیروز گزارشی مبنی بر فعالیت و تخلف کانال تلگرامی با عنوان "محرمانه" در اختیار ما قرار گرفت و دستور قضائی برای شناسایی شخص و ارجاع به مرجع قضائی صادر شد.   

دادستان  تاکستان ادامه داد: هیچ کانال و فردی اجازه توهین به اشخاص و نمایندگان را ندارد؛ درصورتی که این کانال ظرف  24 ساعت رویکرد خود را عوض نکند، گرداننده آن دستگیر شده و این کانال نیز مسدود خواهد شد.

وی ابراز کرد: توصیه ما به افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند این است که مراقب باشند؛ چرا که هرگونه تهمت و افترا علاوه بر عقوبت شرعی جرم بوده و مجازات قانونی به دنبال دارد.

این مسئول قضائی سپس با اشاره به جزئیات دستگیری عاملان آدم ربایی در تاکستان عنوان کرد: کانالی با عنوان "تاکلند" مطالب توهین آمیزی را منتشر کرده و به‌رغم هشدارها و اخطارها به فعالیت خود ادامه می‌داد؛ اما به دلیل عدم شکایت برخوردی صورت نگرفت.

وی عنوان کرد: سه نفر در راستای برخورد با ادمین این کانال اقدام به آدم ربایی او کرده و پس از  تعقیب اتومبیل فرد مورد نظر را متوقف کرده و با ضربات چاقو به وی حمله می‌کنند.

این مقام قضائی شهرستان تاکستان ادامه داد: پس از انتقال فرد به جاده خورهشت دو نفر دیگر نیز به آدم ربایان اضافه شده و ضمن ادامه اذیت و آزارش از او فیلمبرداری کرده و درخواست می‌کنند از مطالبی که منتشر کرده ابراز پشیمانی کرده و بنویسد.

وی بیان کرد: پس از آن نیز فرد ربوده شده را تهدید می‌کنند که درصورت شکایت مجدد اقداماتی را انجام داده و ماشین آتش می‌زنند؛ اما بلافاصله پس از انتقال پرونده به دادستانی 4 نفر در این رابطه دستگیر شده و یک نفر هنوز متواری است.

رجبی گفت: درحال حاضر دو نفر از افراد دستگیر شده بازداشت موقت بوده و دو نفر نیز با تامین وثیقه آزاد شدند و تلاش‌ها برای دستگیری نفر پنجم ادامه دارد و اگر فرد خود را معرفی نکند به طور قطع دستگیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز