خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات اسکواش استان خبر داد:

گسترش ورزش اسکواش در مدارس استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۴۹

رئیس هیات اسکواش استان قزوین گفت: جهت استعداد یابی و توسعه رشته ورزشی اسکواش در مدارس تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش استان امضا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش استان قزوین، صدیقه ربیعی با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه فعالیت‌های ورزشی اسکواش، راکتبال، پدل و ارتقای سلامت، توان جسمانی و افزایش سرزندگی و شادابی دانش آموزان استان قزوین تفاهمنامه ای میان هیات اسکواش و آموزش و پرورش استان امضا شده است که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

رئیس هیات اسکواش استان قزوین افزود: معرفی و شناساندن ورزش اسکواش، راکتبال و پدل میان دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی و آشنا شدن با قابلیت های این رشته، تدوین شاخص ها و مختصات استعدادهای ورزشی در این رشته ها و اجرای فرآیند استعداد یابی در میان دانش آموزان، تدوین تقویم اجرایی مشترک به منظور هم افزایی در برنامه ها و جلوگیری از فعالیت های موازی بر اساس تقویم فدراسیون از مفاد این تفاهمنامه است.

ربیعی یادآورشد: استمرار برگزاری مسابقات اسکواش سالانه دانش آموزان استان در رده های سنی مختلف و مقطع دختران و پسران، معرفی نماینده برای پیگیری توافق انجام شده، تهیه تقویم مشترک و دوره های آموزشی و جلب همکاری معاونان تربیت بدنی مناطق 14 گانه و اطلاع رسانی در مدارس و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از سوی آموزش و پرورش تعهد شده است.

 وی تصریح کرد: از سوی هیات با اعزام مربی به کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه ای برای آموزش اقدام خواهیم کرد و با عضوگیری از میان دانش آموزان و معلمان و برگزاری همایش‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی و حمایت های فنی و مشارکت در برگزاری مسابقات تلاش خواهیم کرد با اختصاص سهمیه به معلمان تربیت بدنی در استعداد یابی هم همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز