خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۵۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از ثبت نام کتاب های درسی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۲۲ فروردین خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، حسنعلی اصغری با اعلام این خبر گفت: ثبت سفارش کتاب های درسی برای تمام پایه های تحصیلی و رشته ها از امروز آغاز شده و ثبت نام پایه های ورودی اول، هفتم و دهم از ششم تیرماه آغاز می شود.

مدیر کل آموزش و پروش استان قزوین افزود: خانواده ها برای ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: هزینه کتاب ها در بر اساس مقاطع تحصیلی متفاوت است، در مقطع ابتدایی بیشترین هزینه کتاب ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، متوسطه اول ۶۴ هزار و ۵۰۰ و متوسطه دوم ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

اصغری تصریح کرد: برای ثبت نام در این سامانه از کد ملی دانش‌آموز به عنوان نام کاربری استفاده می شود و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه نیز رمز ورود به سامانه ثبت نام کتاب است.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: خانواده ها از ۲۲ فروردین تا ۲۲ خرداد فرصت دارند نسبت به تهیه کتاب های درسی فرزندانشان  اقدام کنند و در پایه های اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه تا ۱۶ شهریور ماه فرصت ثبت سفارش دارند.

ثبت سفارش کتاب‌ها تنها از طریق سایت irtextbook.ir  یا  irtextbook.com  انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز