خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از پروژه صد تخت توسعه‌ای بیمارستان های بوشهر تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۰۴

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با رسیدن تجهیزات بیمارستانی و تخت های بیمارستان های استان، بهره برداری از پروژه توسعه تخت‌های بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان به مراحل نهایی خود نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با رسیدن تجهیزات بیمارستانی و تخت های بیمارستان های استان، بهره برداری از پروژه توسعه تخت های بیمارستانی تامین اجتماعی استان به مراحل نهایی خود نزدیک شده و با بهره برداری از این تخت ها خدمات درمانی به جامعه هدف رشد چشمگیری خواهد یافت.

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به پروژه توسعه تخت‌های بیمارستانی گفت: پروژه افزایش صد تخت بیمارستانی با سفر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به بوشهر و دیدار از بیمارستان های سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان کلید خورد که پس از کسب مجوز هیات مدیره مراحل اجرایی آن در استان شروع شد.

وی افزود: در این پروژه صد تخت به بیمارستان های تامین اجتماعی استان بوشهر اضافه شده است که 70 تخت سهم بیمارستان سلمان فارسی بوشهر، 20 تخت بیمارستان مهر برازجان و 10 تخت سهم بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود:در راستای رضایتمندی جامعه هدف و افزایش دسترسی به خدمات درمانی توسعه فضاهای درمانی به جد در حال پیگیری است و به همین منظور پروژه توسعه 64تخخوابی بیمارستان مهر برازجان نیز از برنامه های آتی این مدیریت می باشد.

زهرا نویدی فرد گفت:با افزوده شدن 100تخت به مجموع تخت های بیمارستان های تامین اجتماعی استان شمار تخت های مراکز بستری تامین اجتماعی به 360تخت خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی ابراز داشت :در کنار توسعه کمی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان توسعه کیفی این خدمات را نیز سرلوحه برنامه های خود قرار دادیم و به دنبال ارائه خدمات هر چه بهتر و شایسته‌تر به جامعه بیمه شدگان استان هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز