خبرگزاری کار ایران

ایلنا از سیستان و بلوچستان گزارش می‌دهد؛

برگزاری آزمون استخدامی در سرمای قطب جنوب / داوطلبان: از شدت سرما خون در رگ های‌مان جریان نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۷۲

هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سوله ورزشی دانشگاه پیام نور در شرایطی برگزار شد که تعداد زیادی از داوطلبان به دلیل سرمای شدید از پاسخ به سئوالات صرف نظر کرده و سالن امتحانات را ترک کردند.

  به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین مرحله از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 در زاهدان برگزار شد.

یکی از حوزه های برگزاری آزمون، سوله ورزشی دانشگاه پیام نور زاهدان بود که به دلیل سرمای شدید اعتراض بسیاری از داوطلبان را به همراه داشت.

یکی از داوطلبان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا می گوید: از همان لحظات ابتدایی شروع آزمون به مراقبان و مسئولان برگزاری آزمون به جهت سرمای شدید سالن اعتراض کردیم اما متاسفانه تنها پاسخ این بود که پس از بسته شدن درها سوله گرم می شود که تا آخرین لحظات خبری از گرما نبود.

وی می گوید: سرمای شدید سوله باعث شد که دست و پاهایم بی رمق شود و به ناچار چندین بار از روی صندلی بلند شدم و دست و پاهایم را حرکت دادم بلکه بتوانم پاسخ سئوالات را علامت بزنم اما فایده ای نداشت و در نهایت عطای پاسخ به سئوالات را به لقایش بخشیدم.

یکی دیگر از داوطلبان می گوید: سرمای سوله انگار جریان خون را در رگ هایم متوقف کرده بود و حدود سه ساعت به ناچار شرایط را تحمل کردم اما پس از دریافت سئوالات تخصصی واقعا دیگر توانی برایم نمانده بود و از شدت سرما استخوان هایم می سوخت . در نهایت از پاسخ دادن به ادامه سئوالات آزمون منصرف شدم و سالن را ترک کردم.

او می گوید: تامین سیستم گرمایشی و سرمایشی حداقل کاری است که مسئولان برگزاری امتحانات این چنینی باید انجام دهند و باید از چند روز پیش از برگزاری آزمون فکری به حال گرم کردن این سوله ورزشی می شد نه اینکه روز آزمون داوطلبان با سرمای شدید غافلگیر شوند و هیچ راهی جز تحمل سرما و پاسخ به سئوالات نداشته باشند.

تعداد زیادی از داوطلبان در هنگام برگزاری آزمون مرتب بابت سرمای شدید سوله اعتراض می کردند اما تنها پاسخ مراقبان این بود :«سیستم گرمایشی روشن است تحمل کنید سالن گرم می شود» . این در حالی بود که تا پایان آزمون نه تنها گرمای سالن افزایش نیافت بلکه سردتر هم شد و در نهایت تعداد زیادی از داوطلبان دست از پاسخ دادن به سئوالات برداشته و تقاضای خروج از سالن داشتند که به گفته یکی از مسئولان برگزاری آزمون، تا پایان صورت جلسه هیچ داوطلبی اجازه خروج نداشت و این موضوع شرایط را برای ماندن داوطلبان سخت تر کرده بود.

یکی از مسئولان برگزاری آزمون در گفت و گو با خبرنگار ایلنا می گوید: سوله، سیستم گرمایشی داشته و این سیستم فعال بوده اما متاسفانه گویا گرمایش این سیستم برای کل تامین گرمای این سالن کافی نبوده است .

به گفته این مسئول، تعداد داوطلبانی که در سوله ورزشی دانشگاه پیام نور حضور داشتند حدود 400 تا 500 نفر بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز