خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

آغاز بهره‌برداری از شبکه توزیع آب و برق و روشنایی معابر ناحیه صنعتی هشجین خلخال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۰۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب و برق و روشنایی معابر ناحیه صنعتی هشجین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه صنعتی هشجین اظهار داشت: ناحیه صنعتی هشجین با مساحت 5 هکتار در شهرستان خلخال قرار دارد که با توجه به عدم استقبال سرمایه‌گذاران برای حضور در این ناحیه صنعتی، در سال 1400 سه و نیم هکتار از کل ناحیه صنعتی در قالب 5 قرارداد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.

وی از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی هشجین خبر داد و افزود: در طول دو سال گذشته، بازگشایی معابر و تخصیص آب این ناحیه صنعتی انجام شده است که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه خط انتقال و توزیع آب و برق و روشنایی معابر آن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با کمک دستگاه‌های خدمت رسان تلاش خواهد شد تا سایر زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی تکمیل و در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شود.

علایی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی از تمامی ظرفیت‌های ممکن استفاده خواهد کرد با تامین زمین و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز، زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم سازد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز