خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

اجرای پروژه آب‌رسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تکمیل اجرای پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: از جمله مشکلات حال حاضر ناحیه صنعتی پارس آباد، کمبود آب صنعتی است که برای حل این مشکل، پروژه تامین آب از کانال‌ مغان در حال انجام است که برای اجرای آن، اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از اتمام این پروژه مهم زیرساختی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: ایستگاه پمپاژ آب، مخزن بتنی 1000 مترمکعبی و خط انتقال آب به طول 5/5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در این ناحیه صنعتی اجرایی شده است که برای تکمیل فرآیند آب‌رسانی، پروژه منبع هوایی ۱۰۰ مترمکعبی نیز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجرا است.

علایی ادامه داد: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت 100 هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که پس از بهره‌برداری از این پروژه، مشکل آب واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری 54 قرارداد واگذاری حق بهره برداری زمین با سرمایه‌گذاران در ناحیه صنعتی پارس‌آباد خبر داد و افزود: تاکنون 8 واحد تولیدی در این ناحیه صنعتی به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند و طرح‌های تولیدی مناسبی نیز در حال اجرا هستند که با بهره‌برداری از آنان، شاهد رونق تولید و اشتغال در این منطقه از استان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز