خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل:

کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۹۹

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار با همکاری محیط زیست استان، دانشگاه محقق و اداره کل منابع طبیعی در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمود قلی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار با همکاری محیط زیست استان، دانشگاه محقق و اداره کل منابع طبیعی در اردبیل در ۱۵ محور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه این کنفرانس با محوریت کوهستان پایدار برگزار خواهد شد، گفت: حفاظت از تنوع زیستی، تغییرات اقلیمی، مدیریت منابع طبیعی در مناطق کوهستانی و توسعه پایدار از جمله موضوعاتی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند استفاده کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به تأثیر و اهمیت این کنفرانس به توسعه و حفاظت از مناطق کوهستانی جهان بیان کرد: در این راستا همچنین لازم است دامداران استان هر چه سریع‌تر پروانه چرا مرتع خود را تبدیل به مرتع داری تلفیقی کنند.

قلی‌زاده به وجود ۹۰۲ هزار هکتار مرتع در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این مراتع شامل ۳ بخش قشلاقی، ییلاقی و روستایی است که ۳۵۶ هزار هکتار آن مراتع ییلاقی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز