خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از 8 هزار نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک اخیر اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۷۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 8 هزار و 312 نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی با اعلام این خبر افزود: از 24 دی تا 9 بهمن ماه، قرمز و سفید پوشان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در محورهای مواصلاتی استان به یک هزار و 572 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کرده اند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 705 نفر در محورهای مواصلاتی استان، گفت: در این مدت 813 بسته غذایی و 51 هزار و 880 قرص نان در بین افراد در راه مانده و روستاهای گرفتار شده در برف و کولاک توزیع گردیده که بخشی از این اقلام با استفاده از بالگرد در روستاهای صعب العبور و مسدود شده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان از 14 عملیات اورژانس پشتیبانی کرده اند، اذعان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن روستاها نجاتگران این جمعیت با همکاری عوامل اورژانس اقدام به انتقال 7 زن باردار، 4 بیمار دیالیزی، 3 مصدوم با شکستگی پا و یک بیمار به مراکز درمانی کرده اند.

ضربی گفت: در این حوادث 94 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب 334 نفر/ روز  و بکارگیری 47 دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز