خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبرداد:

پرداخت 92 میلیارد تسهیلات به تعاونی‌های استان قزوین در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۶

در نیمه نخست امسال 92 میلیارد و 210 میلیون ریال در قالب تسهیلات به تعاونی‌های استان قزوین اعطا شده است./نزدیک به سه هزار تعاونی در استان قزوین به ثبت رسیده که یکهزار و 200 مورد آنها فعال است.

ایلنا- قزوین: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال 92 میلیارد و 210 میلیون ریال در قالب تسهیلات به تعاونی های استان اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین؛ علی ایمانی افزود: این تسهیلات با معرفی تعاونی ها از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توسط بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: این تسهیلات به منظور حمایت از فعالیت تعاونی ها و افزایش سرمایه در گردش آنها ارایه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین همچنین از حمایت این اداره کل از تعاونی های فعال در تولید پوشاک اسلامی در راستای گسترش عفاف و حجاب در سطح جامعه خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون به پنج تعاونی کمک های مالی ارایه شده است.

این مسوول با اشاره به پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای یکپارچه سازی تعاونی های مصرف در قالب طرح همیار، خاطر نشان کرد: مقدمات انجام این کار که در راستای تقویت و توسعه تعاونی های مصرف صورت می گیرد در استان فراهم شده است.

وی یادآور شد: نزدیک به سه هزار تعاونی در استان قزوین به ثبت رسیده که یکهزار و 200 مورد آنها فعال است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز