خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس:

تحول قزوین بی وابستگی به درآمدهای نفتی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱

شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با توجه به سه گوهر علم، دین و تجربه و با بودجه بدون وابستگی به درآمدهای نفتی، موجب تحول اساسی در شهر شده است.

ایلنا - قزوین: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با توجه به سه گوهر علم، دین و تجربه و با بودجه بدون وابستگی به درآمدهای نفتی، موجب تحول اساسی در شهر شده است.
 
به گزارش ایلنا از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در آیین افتتاح تقاطع‌های غیرهمسطح سیدحسن نصراله، سرداران و ارتباطات و كلنگ زنی بوستان آفرینش(به عنوان بزرگترین بوستان درون شهری قزوین) كه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد افزود: تحول ساختاری در نظام  مدیریت كشور  موجب تحول در شهرها شده است.
 
وی با بیان اینكه اقدامات و برنامه‌ریزی های شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار قزوین ستودنی است، بیان كرد: شهرداری قزوین امسال با بودجه 347میلیارد تومانی و در سال گذشته با بودجه 374 میلیارد تومانی توانست نسبت به سال 87 با بودجه 65میلیارد تومانی تحول بی‌نظیری را در شهر قزوین ایجاد كند و این تحول بدون وابستگی به درآمدهای نفتی بوده است.
 
ابوترابی ادامه داد: شهرداری قزوین توانست با فروش اوراق مشاركت، نقدینگی ها را به سمت توسعه شهر سوق دهد و از این فرصت طلایی برای توسعه شهر استفاده كند.
 
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه شهرداری ها در یك زمانی حتی نمی توانستند هزینه های جاری خود را تامین كنند، افزود: شهرداری ها بدون وابستگی به درآمدهای نفتی توانستند بودجه های عمرانی را افزایش دهند و بودجه های جاری در مقابل بودجه های عمرانی ناچیز باشد.
 
این مقام مسوول اظهار كرد: توسعه و آبادانی شهر مقدمه ای برای رشد و تعالی انسان هاست.
 
وی اضافه كرد: امیدواریم بتوانیم مثل شهرداری ها اداره كشور را بدون وابستگی به درآمد نفتی اداره كنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز