خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

انعقاد قرارداد با 100 روحانی برای امر تبلیغ زکات

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از انعقاد قرار داد با 100 روحانی در امر تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح مسجد محوری یک طرح نوپا است، ولی از هدف از اجرای طرح مذکور تبیلغ و تبیین کمک به نیازمندان و همچنین تبلیغ امر زکات است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایفه ستاد زکات استان زنجان، جذب زکات مردمی و هزینه آن‌ها در بحث محرومیت‌زدایی است.
وی با اشاره به اینکه سالانه اقدامات مختلفی در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات در استان انجام می‌شود، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های شهرستانی، ارتباط تبلیغی چهره به چهره نیروهای موظف زکات در استان، برگزاری جلسات مختلف با مودیان زکات و... از جمله اقداماتی است که توسط شورای زکات استانی اجرایی شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع مسجد محوری در مساجد منتخب استان افزود: طرح مسجد محوری یک طرح نوپا است، ولی از هدف از اجرای طرح مذکور تبیلغ و تبیین کمک به نیازمندان و همچنین تبلیغ امر زکات است.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته مساجد برخوردار استان در قالب طرح جامع مسجد محوری شناسایی شدند، اضافه کرد: تهیه اقلام مورد نیاز در بحث زکات شامل گونی زکات، پاکت فطریه، صندوق جمع‌آوری کمک و.... نیز از دیگر اقداماتی است که توسط شورای زکات طی سال گذشته انجام شد.
حسنلو تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده زکات جمع‌آوری شده 272 درصد در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشت.
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد صورت گرفته سال گذشته 45 میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط شورای زکات استان طی سال جاری اشاره داشت و گفت: انعقاد قرار داد با 100نفر از روحانیون استان به عنوان مبلغ زکات، اجرای طرح جامع مسجد محوری در مساجد فعال و برنامه‌ریزی برای افزایش 50 درصدی طرح جامع مسجد محوری، جذب کمبود نیرو از طریق سرباز طلبه، برگزاری 10 همایش شهرستانی، توسعه و افزایش طرح‌های تبلیغاتی دیداری، شناساییی و نوشتاری نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط شورای زکات به منظور انجام در سال جاری است.
لازم به ذکر است، برگزاری جلسه با سازمان سازندگی استان، آموزش عاملان و مودیان زکات در استان و برگزاری جلسه تخصصی با حضور روحانیون نیز از دیگر اقداماتی است که توسط ستاد زکات استان زنجان اجرایی می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز