خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیام تسلیت:

نماینده طبس خواستار بررسی دقیق و همه جانبه علل بروز حادثه معدن یال شمالی شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۴۶

«امید است با بررسی دقیق و همه جانبه علل بروز این حادثه تلخ و به کارگیری تمامی استانداردهای ایمنی لازم در معادن کشور، دیگر شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.»

 نماینده مردم  طبس در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیام تسلیتی خواستار بررسی دقیق و همه جانبه علل بروز حادثه معدن یال شمالی و بکارگیری تمامی استانداردهای ایمنی لازم در معادن کشور شد تا از وقوع مجدد چنین حوادث دلخراشی جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا از طبس، محمدعلی عبدالله زاده با ابراز تاسف از بروز این حادثه آنرا به ملت ایران، مردم شهرستان طبس و خانواده های قربانیان این واقعه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت وی در ادامه می‌‌آید.

صبح بیست و هشتم آذرماه و در آستانه شهادت حضرت رقیه(س)، تلخ ترین خبر که حکایت از انفجار و ریزش در یکی از معادن خصوصی شهرستان طبس داشت، عواطف انسانی را جریحه دار کرد و کشته شدن تعدادی از هموطنان و همشهریان جوان ما غم سنگینی را بر دلهای مردم باقی گذاشت.

اینجانب به عنوان خادم و نماینده مردم بزرگوار حوزه انتخابیه، مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را از حادثه ناگوار انفجار معدن یال شمالی پروده طبس که منجر به فوت فرزندان عزیز ایران اسلامی و نورچشمان مردم شهرستان طبس شد، اعلام می دارم.

ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و مردم صبور شهرستان طبس، بویژه خانواده های داغدار این عزیزان سفرکرده، خود را در غم عظمای آنان شریک دانسته و بر روح بلند این مردان سخت کوش که برای امرار معاش زندگی در سخت ترین شرایط کاری تلاش کردند، آرزوی علو درجات دارم.

برای بازماندگان و خانواده قربانیان حادثه معدنی طبس، صبر جمیل از خداوند متعال مسئلت می­نمایم، امید است با بررسی دقیق و همه جانبه علل بروز این حادثه تلخ و به کارگیری تمامی استانداردهای ایمنی لازم در معادن کشور، دیگر شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

محمدعلی عبداله زاده

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان درمجلس شورای اسلامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز